Jak na marketing pro cateringovou firmu?



Cateringová firma je podnik, který se specializuje na zajištění jídla a nápojů pro různé akce. Od menších oslav až po velké firemní večírky, svatby, konference nebo festivaly. Poznáváte v téhle krátké definici svoji firmu? Pak bude tento článek přesně pro vás. Cateringové firmy také potřebují marketing. Potřebují, aby o nich bylo vědět a slyšet. Cateringových firem je totiž v dnešní době docela dost a konkurence je tedy všeliká. Zvláště, pokud provozujete catering v nějakém větším městě.

Catering

Jak tedy na marketing pro vaše cateringovou firmu?

Navažte partnerství

Jednou z výhod cateringových firem je, že co se marketingu týče, bude se jim snadno navazovat různá partnerství. Můžete spolupracovat s jinou restaurací, vinařstvím, hotely nebo agenturami na pořádání oslav a jiných eventů. Můžete navzájem propagovat své služby a tím bude mít vaše reklama větší dosah.

Reklamní předměty

Reklamní předměty jsou už takovou tradiční formou marketingu. A určitě budou skvěle fungovat i pro vaši cateringovou firmu. Můžete pořídit třeba láhve vína s reklamou na vaši firmu, zástěry nebo prkénka z bambusu https://www.promodarky.cz/prkenka-z-bambusu-pro-krajeni-i-servirovani/, které nejenom že jsou krásné a praktické, ale navíc ekologické. Na prkénka si necháte dát potisk s logem a jménem vaší firmy a máte dokonalý, tematický reklamní předmět.

Webové stránky

Jako cateringová firma potřebujete rozhodně kvalitní webové stránky. Ty budou reklamou sami o sobě. Nezapomeňte vystavit fotky vaší práce, třeba jídel, které jste připravili nebo akcí, kterých jste se zúčastnili. Pokud je to možné, dejte na stránky i recenze od vašich klientů. A nezapomeňte na kontakt a možnost objednávky přes vaše stránky.

marketing

Ochutnávková akce

V rámci marketingu můžete pořádat také ochutnávkové akce pro firemní klientelu. Nebojte se toho! Oslovte vybrané firmy, třeba event. Manažery nebo majitelé podniků, kde se pořádají různé akce a pozvěte je na tuto akci. Nechte je tam nahlédnout do vaší práce, třeba pomocí ochutnávkového rautu a výběru vhodně spárovaných nápojů.

Jak na marketing pro cateringovou firmu?



Cateringová firma je podnik, který se specializuje na zajištění jídla a nápojů pro různé akce. Od menších oslav až po velké firemní večírky, svatby, konference nebo festivaly. Poznáváte v téhle krátké definici svoji firmu? Pak bude tento článek přesně pro vás. Cateringové firmy také potřebují marketing. Potřebují, aby o nich bylo vědět a slyšet. Cateringových firem je totiž v dnešní době docela dost a konkurence je tedy všeliká. Zvláště, pokud provozujete catering v nějakém větším městě.

Catering

Jak tedy na marketing pro vaše cateringovou firmu?

Navažte partnerství

Jednou z výhod cateringových firem je, že co se marketingu týče, bude se jim snadno navazovat různá partnerství. Můžete spolupracovat s jinou restaurací, vinařstvím, hotely nebo agenturami na pořádání oslav a jiných eventů. Můžete navzájem propagovat své služby a tím bude mít vaše reklama větší dosah.

Reklamní předměty

Reklamní předměty jsou už takovou tradiční formou marketingu. A určitě budou skvěle fungovat i pro vaši cateringovou firmu. Můžete pořídit třeba láhve vína s reklamou na vaši firmu, zástěry nebo prkénka z bambusu https://www.promodarky.cz/prkenka-z-bambusu-pro-krajeni-i-servirovani/, které nejenom že jsou krásné a praktické, ale navíc ekologické. Na prkénka si necháte dát potisk s logem a jménem vaší firmy a máte dokonalý, tematický reklamní předmět.

Webové stránky

Jako cateringová firma potřebujete rozhodně kvalitní webové stránky. Ty budou reklamou sami o sobě. Nezapomeňte vystavit fotky vaší práce, třeba jídel, které jste připravili nebo akcí, kterých jste se zúčastnili. Pokud je to možné, dejte na stránky i recenze od vašich klientů. A nezapomeňte na kontakt a možnost objednávky přes vaše stránky.

marketing

Ochutnávková akce

V rámci marketingu můžete pořádat také ochutnávkové akce pro firemní klientelu. Nebojte se toho! Oslovte vybrané firmy, třeba event. Manažery nebo majitelé podniků, kde se pořádají různé akce a pozvěte je na tuto akci. Nechte je tam nahlédnout do vaší práce, třeba pomocí ochutnávkového rautu a výběru vhodně spárovaných nápojů.